Bockningar och sidflyg.. ;)

Hej! Har vart vaken en stund men nu håller jag på att bli trött igen så ska försöka somna om en stund efter jag bloggat.. :) Idag ska alla skrittas, Comet KANSKE får gå en snutt nere på ängen, fär se. Igår skrittade jag ut han barbacka, så skulle vi gå förbi ett par stolar som han va rädd för, sen började han trava och sen började han bocka.. Men jag satt kvar, haha!! Jag kan säga att jag flög lite men det va kul! xd Sen blev han rädd för en katt i gräset som vi inte va beredda på och då flöööög han åt sidan.. Men e man bäst på att sitta kvar så e man.. Haha nejdå, bara skoja! ;) Ska skriva lite om dingle som tävlingsplsts, veckoschema och lite sånt idag! :) Men aa.. Tycker faktiskt att ni kan bli lite bättre på att kommentera.. :oo Puss moah :**

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hallå skoja inte!! Du är bra på att sitta kvar! Kan du göra en videoblogg snart?

2012-09-02 @ 19:22:26
URL: http://emmypparnevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0