Dagens resultat:

Hästarna har skött sig BÄST idag!! <3 Diddi hoppade en LB idag och Tibbie LA, Msv! Diddi LB: hon kändes väldigt fin, dock var jag lite ofokuserad på banan. Men hon va fin och det blev lite av&på men en BRA runda.. Vi kom 4:a! :* :) <3 Tibbie LA: hon va jättefin, red på lite fick bra svängar, dock ingen placering men en RIKTIGT bra runda! <3 Tibbie Msv: hon va fin denna rundan med, var felfri hela vägen till omhoppningen. Sen rog jag en försnäv sväng och hon sprang förbi, men hon va väldigt fin! Men det bästa av allt var nog att Tibbie inte har vart när NÅGON bom på HELA dagen, och vi har kommit rätt på ALLA hinder på hela dagen.. Jag har dom bästa hästarna... LÄTT! <3333

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så roligt att det gick bra för er på tävlingen.
Jag höll tummen.

2012-09-02 @ 10:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0