Hejanhoppsan, nu ska det bli uppdatering!! ;)

Okej, nu ska bloggen verkligen igång! Dessa dagarna när jag bloggat har jag baratagit ledigt.. Men jag kan börja med gårdagen.. ;) Först i skolan så var det ganska chill. Eller aa, väldigt chill. Vi hade vikarie, så istället för att vi läste ur ett häfte om kroppen och muskler så gjorde vi hänga gubbe. Sen hem, kollade på en Wallander film, den va ganska bra men något otroligt konstig. Sen gick jag ut och red, först Diddi. Hon har ALDRIG varit såhär fin. Bästa ridpasset jag ridit på henne någonsin! Tränade mycket att få ner huvudet och formen i avsaktningarna. Det blev lite bättre!! Tibbie och jag var "Typical b-ponny ekipage" igår. Tibbie va på RIKTIGT BUShumör, och tur då att hon inte har världens seriösaste ryttare. Vi studsade och sen släppte jag henne och vi rejsade, men hon blev aldrig trött :ooo. Idag får jag se hur jag gör! ;) Mamma ska jobba så får se om jag åker hem eller gör nått annat! :) Men hörs sen, idag tror jag det är kort dag i skolan om jag inte tänker helt fel!! (y) Puss moah :** btw, ni har blivit bättre på tt kommentera:thumbup och ni verkar gilla mina åsiktsinlägg.. Det blir mer sådana.. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0