Stuuuudiiedaaaag <3

Hej, eller godmorgon kanske.. ? ;) Idag har vi ju studiedag, ska gå upp och rida snart, mocka och allt sånt så är det klart och så rider jag när det är kanon-väder!! Idag kommer det komma ett lång inlägg.. Tacka min underbara dröm för det. Det fick mig verkligen att "ta ett steg framåt".. Den va sååå jäkla underbar. Om den ändå kunde vara sann! <3 Idag ska dom tjockisarna(haha) gå en längre tur, eller så rider jag bort till en jättebra backe. Får se! Ska mocka och allt sånt också!! Hade även tänkt att plocka lite äpplen som ligger på marken.. Om inte Comet åt upp alla igårkväll.. ;) Igår red jag ju tibbie och diddi. Tibbie var jättefin, lite stark men red henne på vanligt 3-delat tränsbett så det va okej eller inget att bli sur över. Red mycket flytta, sluta, öppna och skolorna. Hon gjorde jättefina galoppombuten på slutet och kortade galoppen bra, så jag är nöjd! <3 Diddi var också jättefin!! Mjuk och bra. Tränade på att korta upp galoppen lite, och att inte ta upp huvudet i avsaktningar och ska fortsätta träna på det idag! Sen travade jag av henne i en bra och låg form och hon va jättefin med en stadig form hela passet.. Förutom när hon såg några rådjur längre fram på vägen! ;) Ska även städa i stallet idag, plocka undan, lägga ut några sadlar på nätet och lite så.. Fixa lite till lördag och så. Men nu ska jag tänka på min underbara dröm.. Om jag ändå kunde säga det! <3 Puss moah :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0