Svenska Mästerskapen inomhus 2012

Tänkte skriva lite om hur jag ska lägga upp veckorna innan SM, dock inte varje dag men lite smått..

Nu kommer jag rida MYCKET kondition och styrka, få upp flåset vid varje ridpass och gärna rida kondition lite efter jag ridit "det seriösa ridpasset" eller vad man ska säga.. Som tex. dressyr eller hoppning.

Ska träna ungefär 1-2 dagar/vecka och inte så många tävlingar..

Ska lägga upp träningen på BÄSTA sätt, hästarna ska bantas, rakas(nu i veckan) och dom ska vara #1 HELA tiden(fast det är ju dom ända alltid.. ;)-)

Inte för mycket hoppning för dom, ska rida så mycket ut som det går nu när det börjar bli kallare och så. Men kommer rida i paddock och dom får gå på liite gräs.

Även jag ska börja "träna" lite. Ut och springa, gå på massage och några andra saker och nästintill alltid stretcha. Ska även försöka göra lite sit-ups(eller vad fasiken det heter, haha) och sådant.. Ska va i bästa kroppen till v. 44!!

Nu blir det hårdträning. Dom SKA, OCH JAG SKA vara i topptrim till INOMHUS SM 2012-ÄNGLAHOPPET!
Kram Moah :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0