Tävling & allt sådant..

Den jäkla datan radera allt!!
Ivartfall, jag ska försöka göra ett inlägg om hela helgen..
 
Fredags kom det kompisar från stockholm. Fixade hästarna, red tvättade dom och så..
Lördags tävling i mölndal.
 
LB Tibbie:
Det va jäääääkligt lågt så det va bara att gasa. Jag var efteranmäld men vann den klassen.
På framhoppningen va det kaos!
 
LB Diddi:
Rundan va jättebra!
Backade av henne på första hindret, sen resten av banan flöt som bara den! Jättenöjd!
Ledde till dom 3-4 sista, då puttade mina underbara vänner Wilma & Linnea ner mig! Men kom ändå 3:a!
 
LA Tibbie:
Hon har haft lite svullet höger öga och det va en snabb sväng till ett mörkt räcke så hon rev det. Men jättenöjd då det va en väldigt bra och jämn runda!
 
LA Diddi:
Både jag och Diddi var trötta! Kom bra på 2, 3, låg perfekt på 4an, slappnade av och hon stannade.
Sen skärpte jag mig ordentligt! Gick jättebra, sen glömde jag av banan och Diddi sakta av så la en volt då det va ett räcke snabbt ur sväng(inte samma som Tibbie), och då blev det som en olydnan, så jag blev utesluten! Men jättenöjd med rundan ändå, on stannade ju inte två gåner utan det blev ett stopp och en volt!
 
Sen igår var jag och red Natalies överfina ponny som va jäätterolig att rida! ♥
Sen hem och fixa, och kollade på nya Beck, Den va sådär bra..
 
Nu ska jag skriva en sammanfattnig eller vad det heter om Mölndal! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0