There´s a lot of pretty girls in this city...

Heej!
Sitter hos mammas kompis igen. Sen ska vi på tårt''kalas'' och sen hem och rida och fixa! :)
Mamma kanske är snäll och mockar och fixar medans jag rider!
 
Skolan idag va chill, fick ont i magen lite senare på dagen. Sen gick jag och satte mig på muren eller va man ska säga, och snacka och åt lite godis... o.o
 
Hästarna ska bara ridas bra denna veckan. Träna en dag tror jag! Lägga upp veckorna innan inomhus-SM som e om ungefär 5 veckor.
Då ska hästarna va i riktigt bra kondition och allt sådant! Kommer ta det lungt med tävlandet men måste försöka kvala Comet också!
Och om(som inte kommer hända att jag inte gör..) kommer han få gå omkring-klasserna. Men tror han kommer kvala så snart som möjligt!!
 
I helgen blir det ju inte heller Ljungby, men drar till Kungälv/Troya istället, med Comet(eller Tibbie, tror Comet) och Diddi, LB+5 & LA! :)
 
 
Bjuder på fetaste låten, just nu.. Bara för att ni är bäst(efter mig, Comet, Tibbie, Diddi & Harry(och One Direction.. Och ja jag vet att det är en halv cirkel i en halv-cikel, kom inte på vad det hette...xd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0