Troya Horse Arena:

Parkering: Tycker att deras parkering är vädligt bra! Stor och bra!! Vi fick stå lite ''för oss själva'' och det var väldigt bra!
 
Framridning/Framhoppningen: I stort sett sög den, man ville inte hoppa mer än ett språng på varje för sen va hästen(Diddi ivartfall) dö-trött typ.. Men jag tog ett språng på varje och sen skrittade jag vid manegen! Men annars så brukar det vara väldigt bra, men det hade ju regnat så mycket!! 
 
Cafeteria&Mat: Tycker att det var sådär. Jag vill ju alltid ha hamburgare på tävling men det fanns tyvärr inte.. ''/
 
Läktare: Tycker att deras läktare är en bland dom bästa. Då det är läktare med sittplatser som stooora trappsteg att sitta på efter ungefär hela långsidan, sen finns det i cafeterian, lite högre upp på kortsidan där man kan kolla ner i manegen.
 
Startlistor & Resultat: Mycket bra startlistor då dom kom ut på måndagen typ.. Sen resultat-listorna var också bra och dom var snabba att sätta upp dom på anslagstavlan!
 
Funktionärer: Tycker att deras funktionärer är väldigt glada och trevliga!! + för det då det ger en mycket bättre stäming under hela dagen!!
 
Anläggning: Troya är ett vääääldigt fint ställe.. Har alltid tyckt att det alltid är så fint där men aldrig blivit placerad eller så där, föutom i helgen och 1 gång innan med Diddi.. Men nu är det ett bland mina favoritställen!! 
 
Banor & Hinder: Banorna är väldigt bra!!, inte för kluriga men ändå så att man märker att det är ''den höjden-banor''.. Hindrena dom har är också bland dom finaste!! + för det!!

Priser: Tycker priserna var sådär.. Jag som vann LB+5 fick ett par HV Polo strumpor och en grimma, medans tvåan fick ett par stigbyglar. I LA:n var det mycket bättre priser men ändå tycker jag att man kunde fått ett ''helt''-täcke. Fick ett Z-täcket ländtäcke och biljetter till hästmässan i Borås.. Så ändå heelt okej priser!
 
Övrigt: Tycker om Troya vääldigt mycket, brukar ofta ha fotograf där men det hade dom tyvärr inte.. Men underlaget i manegen är väldigt bra, hindrena suuperfina och allt är fint där!! 
 
Betyg: 8½ av 10 poäng!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0