dagen än så länge..

Börjar med att säga, SHIT vilka fina ponnysar jag har!!
 
Bytte ponny från Diddi till Falken, Diddi hade gjort nått med mulen så man knappt kunde tränsa henne, stackarn.. Min prinsessa. 

Igår kom vi hit typ 21.45, och lastade in och gav dom mat och sånt.
Idag hoppade jag LB & LA på Falken och LA på Comet, skulle hoppa Msv också men han va lite trött så tar en klass om dagen för honom istället.
 
LB(90cm) Falken:
Han va sååååå fin. Bara flöög, hehe. Men solen lyste på ett hinder i omhoppningen och man fick solen rakt i ögonen så han stannade på det och så fick jag 2 tidsfel för det.. Men han var såååå fin!!
 
LA(100cm) Falken:
Han va ÄNNU finare i denna klassen men jag blev tyvärr inte klar i handen in till kombinationen så han rev in, A hindret alltså.
Annars va vi nolla.
 
Det är verkligen kul att vi börjar hitta varandra nu. Träningsveckan på AW gjorde verkligen framsteg!! ♥
 

LA(90cm) Comet;
 

Han va jättefin, dock blev han lite springig och stark mot dom sista hindrena så jag fick 2 pet. I msv imorgon MÅSTE jag få tillbaka honom, hehe!
Men han var verkligen fin annars!! 
Min prins! ♥
 

Nu sitter jag i vår (stoooora) stuga(det är 3 rum, 2 dubbelsängar och 4 vanliga sängar, ett litet vardagsrum & kök, i ett, haha). Har ivartfall ett eget rum, hihi och väldigt mysigt.
Förut var vi och köpte mer foder och mat till oss och åt.
Köpte även en stor, god & fet godispåse & Ben and Jerry's. Kötta ikväll jaoo, haha. ;-)
 
Ikväll ska Falken trimmas, och mamma promenerar Comet en längre stund. Sen så masserar vi dom lite och lindar dom.. Myspys, hihi! :)
 

Nu ska jag allmänt chilla så hörs senare!
 
//Moah 
 
Bild från bilresan igår, coola jag, och Tess-The-Mediteraren(google translate kunde inte översätta det så det fick bli lite svengelska) och Bella-The-Sleeper.

Kommentarer
Postat av: Emmy Pettersson Parnevik

Cooling! Världens bästa

2013-04-05 @ 15:26:00
URL: http://www.emmypparnevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0