En sån helg..

Helgen har vart magisk. Samma Goa Skandinavium, och världens bästa mässa!
I fredags hann jag ju rida Falken, igår vilade dom och idag rids dom!

På mässan köpte jag ett par Parlanti(<33333) ridstövlar, ett schabrak(hur snyggt som helst, bild kommer) och 10 par ridstrumpor, inte så mycket men är nööjd!!

Och ett sånt go det vart på showen.. Att taket nästintill lyfter när Roffe går i mål, haha, sån Skandinavium känsla verkligen!
Dessutom ett stort grattis till Alexandra som vann GP-Ponny finalen!!

Nu sitter jag på tåget hem, idag så hjälpte jag till i AW montern och chillat lite bara! ;-)

Hörs senare med bättre, är kanske hemma från skolan imorgon om vi inte har nått prov eller nått för är förkyld & jaaa.. ;/

Kram Moah :*
(Ser typ ut som jag har orange't hår på bilden, det har jag inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0