Mellanmål.

Vart ute & sprang, nu är jag typ död, haha. o.O
Åt ett äpple och drack min ANGRY BIRD´S dricka(bara så alla vet - den ääääääär god!!) och nu ska jag ta på mig ridbyxor och montiorera mina bajskorvar •tänk er att det står en iPhone/emoji-smylies här som är den glada Poop högen• och jaa. Comet springer av sig lite i paddocken, Diddi longeras tror jag, eller rids bara vanligt. Och Falken rids ''vanligt'', lösgörande arbete ivartfall! :)
 
hörs seeeeeeen :*****''''**********************************************************************************************************
igår var det 1 år sedan jag & tibbie vann båda klasserna & dessutom kvalade Msv i Uddevalla. 
Världens finaste♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0