ojj sån dag..

Haft fullt upp hela dagen, ska idag skriva lite tidsinställda så har ni något att läsa.
 
Ivartfall så va jag i skolan med 3 NP i Fysik. Vi har inte jobbat med det så har inga förväntningar alls.
Efter skolan så var vi och handlade hästfoder & ''vanlig'' mat.
När jag kom hem så åt jag lite mellanmål, riktigt nyttigt - och gott! 
Sedan gick jag ut och Natta var i stallet och så sega jag där i medans hon fixa Danny. Sen tog jag fram bommar + sockerbits-hinder. 
 
Sen reds Diddi(mockade & sånt först. väldigt fort) och sen Falken, båda var pigga & glada! :)
 
Sen så åt jag mat och lite så. Hörs imorgon, ska ta mig en dusch, och sedan sova.
 
Kram Moah
ojj så seriös
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0