Roliga saker framöver

Denna helgen blir det bara att träna & vara hemma för mig och hästarna(Vecka 16).
Vecka 17 är jag på Göteborg Horse Show.
Vecka 18 är det tävling i Lilla Edet, sista omgången av Eliten-1 dagars.. Kommer antagligen hoppa Falken där. Men Comet skall med också.
Vecka 19 är jag reserv(boxarna) på Majpokalen i Skogslotten-meeting.. Onsdagen den 8 Maj är 1D i Sverige!
Vecka 20 ska jag till Fjälkestad-meeting.
Vecka 21 blir det antingen hemma helg, eller en så åker vi till Trollhättan-1 dagars..
Vecka 22 åker vi till några av dom bästa ute-tävlingarna, nämligen Åstorp-meeting!
Vecka 23 blir det antingen 1 dagars tävling på Uddevalla eller Alingsås Ponny Derby. Eller så blir det meeting i Kalmar.
Vecka 24 Där blir det enbart vila upp pållarna och mig! SOMMARLOOOOOV 
Vecka 25 tillbringar jag nere i Skåne på AW Camp!
Vecka 26 är det meeting i Ale-Jenny Lund-meeting.
Vecka 27 blir det antingen vila eller så åker vi till Uddevalla för 1-dagars
Vecka 28 vila&chilla med friend's!
Vecka 29 antingen Dagstorps derbyt(som det mest lutar på enligt mig) eller Räkanhoppet här i Strömstad, båda är meeting.
Vecka 30 är det på Åby tror jag som anhålls av Fjärås.meeting. Även Västervik-meeting håller tävling då, men det kommer bli Åby om det hålls där!
Vecka 31 PONNY SM PÅ ÅRSTA RUNSTEN!!!!
 
Efter SM blir det lungt med tävlingar. Hästarna får va på lite ''halv-bete'' och bara få det skönt och va hästar i sisådär 1/2 veckor(då tappar dom inte så mycket kondis, eller tappar knappt någon, och blir inte alltför tjocka). 
Sedan sätta igång dom noga för att sedan tävla nån mer utomhustävling tror jag och sedan in till Inomhus tävlingarna!
 
Nu har jag inte skrivit vilka pållar som ska med, men har ju 3 att välja mellan.
//Moah
 
 

Kommentarer
Postat av: Annid

På SM, ska du hoppa RS cupen eller själva SM:et? :D <3

2013-04-23 @ 08:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0