tjolahopptjolahej

Hej!!
Dagen har vart sisådär bra. Förmiddagen har vart mycket-bra, sen eftermiddagen började bli lite sämre.
Ivartfall så fixade mamma åt hästarna. Medans jag byggde bana. Har burit bommar & hinder i en hel j*kla timme, haha. Sedan så skulle jag ju hoppa Danny och det gick jättebra faktiskt! Han va pigg och taggad. Och STOR var han också, haha. Har video som jag lägger upp sen här!
 
Falken var väldigt pigg idag, tog ett markarbetspass på Diddi och Falken och hoppar bana imorgon istället. Hoppas det är bra väder imorgon med, hehe.
 
Comet longerades och var pigg och fräsch. Ska longeras några dagar till och sedan rider jag honom.
 
Nu så har vi besök. Eller jag sitter inne på mitt rum med hörlurar, musik och godis. Ska duscha men orkar inte, gör det efter maten. Ikväll blir det forever alone mys med mig och min kärlek - Ben & Jerry's. Vi är väldigt kära i varandra. Ni kan få en bild på honom sen.
 
Om ni har tips på bra filmer skriv gärna, behöver det verkligen, haha!
 
Nu ska jag byta om, så vi hörs sen! 
Kram Moah :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0