10 fact's about me.

1. Jag är faktsikt ganska taggad på skolan. Ja, ni läste helt rätt haha, vill komma in i ''vanliga rutiner'' och ska verkligen se till att vara duktig i skolan, haha, kommer ändra denna åsikt efter en dag men ska kämpa på, haha. 
Har även en ny fett asum klass och det kan inte annat än att bli toppen! :D
2. Min favoritparfym är en från Juicy Couture. Viva La Juicy EdP heter den!
3. Min favoritfilm är One Direction 3D - This Is Us. Trots att jag inte sett den än, meheheh :3
4. Jag längtar som bara den till TVD säsong 5. Visste ni att jag först tyckte Stefan va snyggast, nu är det Damon som är all over the high, men Stefan är verkligen inte ful! ;)
5. Om jag fick vara med i vilken film jag ville hade jag lätt vart med i 1D 3D, haha eller Warhorse! 
6. Ibland får jag bara ett ryck och vill kolla på Barbie filmer. Hahhaha so retard <---
7. Jag tycker min blogg har blivit roligare. Fett med näjs sen jag starta upp den igen, och va är en blogg utan humor... NOTHING! ;D
8. I slutet av Augusti händer so many funny stuff's! :') Ni får se när det kommer ;]
9. Jag lyssnar nästan alltid på musik. Musik är livet♥
10. Jag har blivit asnyttig och slim, haha. Fett med nize det liksåm, snart biff typ!
 
//Moah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0