AGSKEÖFLHSODPIJ OMG

OMFG VA FILMEN VA BRA OCH PERFEKT OMGOMGOMG.

Och tar dagen från steg ett då haha.
Först upp & rida innan skolan, bås killarna va fina och glada! :)
Sen bytte om och iväg till skolan, skulle ha utvecklingssamtal innan skolan. Sen idrott och lite andra ämnen. Efter skolan så hem och så va det lite vel om vi skulle på bion eller inte men fett va glad jag är över att vi gick.. OMG va bra den vaaaaa!
Sånna flashbacks från konserten och man fick verkligen lära känna dom bättre och på nästa konsert jag ska med dom ska jag verkligen tänka på vad dom kanske gör innan! :')

Nu ska jag sova och imorgon blire skola igeeeen!

Aa och juste, inte alla som sett ens kille på bio, mehhehe det gjorde jag idag, fett va han är perfekt! ♡
Harryyyyy♡

Puss moaaaah styleeees;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0