ahmen tjenare

Nu är jag inne, mätt och glad.. Var på ett litet kalas eller va man ska säga.
Bytte hage på hästarna, för er som undrar har dom lyx och står ute på natten haha.
 
Ivartfall, jävlar som Falken hoppa, fett stolt, jag satte varenda fkn j*vla avstånd. Hoppa trippelbarr, kobination(oxer-räcke) och vanligt räcke på 120, fett fin häst där jao. Sjukt taggad till söndag!
 
Nu ikväll ska jag kötta mig med fkn B&J's, pringles, cola och marabou<333333x23483629osvosv.
Och till det blir det TVD :'), sen ska jag leta fram nån trevlig och bra film och se, har ni tips är det bara att kommentera.
 
Senare ikväll hade jag tänkt att få mig ett riktigt städryck och städa mitt rum, men det får jag endast vid sisådär 12 på natten så vi får la se, haha.
 
Nu ska jag upp och hämta cola och b&j's :')♥
 
fett tråkigt inlägg men orka skriva en roman om typ hoppningen, eller min kärlek till b&j's ja, ni får la läsa om inlägget några gånger så får ni en riktig lång kapitelbok.
 
coco(instead of xoxo) Moah
 
ahmen åhh, typ 9 månader mellan bilderna, åhh så damn fkn perfect
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0