andra planer

ska ut i stallet och mocka och sånt, tror hästarna får stå ute inatt så får jag lite sovmorgon också.
Måste bara flytta över Diddi till andra hagen då.
Sen gör jag bara övningar så kommer jag igång riktigt imorgon igen, känner att jag inte riktigt har lust idag och det är ju trots allt lördag så jag unnar mig lite gott, haha! ;)
 
Ska höra med mamma vad vi ska äta idag, det låter som en intressant fråga för om vi ska åka och köpa mat så kan ju jag få en liten godispåse, meheheh, haha ;)
 
Jag är så sjukt nöjd över MIG just nu, att jag har börjat fatta grejen nu, jag ska verkligen kämpa nu, få ut varenda liten detalj i varje ridpass, nu ska ponnysarna vara som mina gamla b-ponnysar att rida.
Att se lite gamla filmer är fett mycket inspo om ni vill veta! ;)
 
Kram Moah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0