Appar

Lite appar jag använder, tar bara dom jag använder mest!
Line Camera - Där jag gjort mina senaste bilder, fett asum som man fattar fort, värt att ladda ner! :D
BokehCamFX - Lägg till typ hjärtan och sånt, också värd att ladda ner men används bara ibland.
F.Maker.HD - Där jag gör alla mina bild-collage, jättebra och man borde verkligen ladda ner den! :D
PicLab - Också en fett asum app men en astråkig vattenstämpel i hörnet, orka betala för den liksom, haha. Men annars asum!
Split Pic - Gör sånna coola bilder som man typ är 2 sig själv på haha. asuum'
PE-Fotolr - En fett med asum app det med!

 
Här är några som är ''vanliga'' också.
Gör en liten lista på dom som används mycket.
Spotify, Instagram, Facebook, Twitter, Snapchat, Blogg.se, Kik, VideoFyMe, Tumblr, WeHeartIt, Shazam, BigDayLite m.fl.
 
//Moah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0