Bädda säng

Finns det nått som är så sjukt tråkigt att bädda sängen? Hahhahahah ivartfall.

Falken va så sjukt hopeless idag så han skulle behöva vässa sitt öra, hahahahah, fråga inte va jag fick det ifrån men såg just en pennvässare & min fantasi bara sprudlade!;)
Han va överallt & speciellt i luften, dock så när han väl gick bra va han fett fin men idag va han inte värd nån Cookie så han fick ingen mehehehhe:3

Nu ska jag gå upp&hämta datan & kolla på TVD & skriva nått tidsinst tills imorgon, kommer vara fett dålig update men ajaa, ni får tåla det! ;)

Ivartfall så måste jag bädda min säng först, imorgon ringer klockan 5 och upp & rida. Har tänkt en sjukt bra plan dessutom, först rider jag Falken, sen får mamma hjälpa mig fånga diddi, rider henne, sen ut & springa & sist duschaaa och fixa mig, fett grym är jag i know, haha.

Nu måste jag fixa, hörs imorgon, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0