breakfast

Gårdagen va fett med nize, fick ju trots allt 2 stjärnvinster, och det va inte meningen att jag ska äta mer godis så jag fick gosedjur HAHA. Och 2 center men fett med nize men gosedjur u know, hahhahahha.
*bild kommer*
Har inte riktigt döpt dom än, eller kanske, Rut & Roger, två mycket passande namn om ni vill veta HAHA.
Ivartfall..
 
Idag är det fullt upp, allt ska packas och fixas, åker antagligen imorgon bitti och tyvärr följer bara Falken med, men snällast så, Diddi får ju motion här hemma, ber en rida henne så blir det ändå ''bra'', åker istället nästa helg med henne antagligen, bara henne då, så hoppar jag LA & förhoppningsvis kan debutera MsvB!
Båda ska ridas, jag måste springa en tur, har sån jäkla ont i benen sen igår, får det typ i&med att vi gått så mycket, och så blir det 1000 ggr värre när jag åkt typ atmosfear, höjdskräcken och uppskuten(/t, i dunnnooo).
Ivartfall en liten springtur och övningar, igår åt jag godis hehe.
 
Nu ska jag gå upp och äta frukost, fett med näiz i know dat.
Fett med hungrig är jag också just nu. Och jag lovar er bild på Rut och Roger, Roger är liksom till minnet utav liseberg killen som va fett med asum. Rut är lite mer näjs, dom är liksom coola så aaaa..
Vet ni.... kom på en asum sak, om jag lägger upp bilder på dom, får ni ge namförslag?! :D
Rut & Roger blir antagligen deras smeknamn men ni får välja NAMNET!
GOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGO KÖÖÖR GOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGOGO
 

hörs senarääää puzz & kram skumbanän
 
dis pic is so damn favking asum, kärlek till fotografen typ
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lätt dem ska heta rosmarie och bertil!

2013-08-15 @ 11:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0