cometoooo el grande

Han kommer alltid va min kung.
 
Att rida han är världens bästa sak att göra.
 
Hela han är perfekt.
 
Han gillar mig, hehahahahha.
 
Han gör allt för att inte riva hindrena som står i hans väg(hahahha).
 
Jag älskar han mer än något annat & vi kommer alltid ha ett speciellt band.
 
Är en riktig linslus.
 
Gillar inte den fett läskiga, bitandes klippmaskinen :o
 
Gillar att backa ner i dikena när man rider ut själv.
 
Fett pro på att göra galoppombyten.
 
Han älskar att tävla på stora gräs/sand(/grus) banor! :}
 
På dessa 4 & snart ett halvt år jag haft honom är det MAX 10 st som ridit honom, inkl. mig.
 
Han går fett gulligt om man lindat honom när man ska ut i stallet, han liksom går riktig cat(/horse?!?!??!ahhaha)walk.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0