computaaaaah

jaop, nu sitter jag vid datan. dagen har varit allmänt trög. skolan var helt ok. sen gick jag hem till min syster, eller aa, gick in på ica och köpte vindruvor och satt och åt det. sen så kolla jag lite saker och nu för typ 2 timmar sen kom jag hem och åt pizza och så, därmed blir det ändring i schemat redan idag, haha.
 
nu tänkte jag skriva lite tidsinställda tills imorgon, sen måste jag sova, ska upp 5 imorgon och rida, tror jag rider Falken, eller har inte riktigt bestämt mig än, hehe. 
 
haha förresten, comet va så fett söt förut när jag skulle ta in honom, först gick jag och han gick efter, sen börja jag springa och han sprang efter, och sen kom dom andra och gick till mig, då ville han jaga bort dom, haha.. söten♥
 

ajaaa, hörs imorgoooon, puss, coco mooaaaaah :*
 
åhh va jag önska jag va liten och kunde hoppa och tävla honom nu!(haha klart jag kan hoppa honom ibland, bara så han får lite omväxling, men det blir ju typ bara 60 cm typ hehe) ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0