Dagens resultat m.m...

Ja, dagen har varit helt okej, det är verkligen en HELT ANNAN sak att komma från först Grevagårdens stora och fina utabana med bra underlag till hit, jättetrångt och sisådär underlag.
Men jag är ändå nöjd med honom!

I LA+ va han verkligen jättepigg, & först så var jag inte helt hundra på om jag fått startsignal, men då kollade jag på flaggan och då var den uppe, så jag hoppade första hindret men då sa dom avbryt och jag hade visst inte fått nån startsignal, så då fick vi typ vänta i 5-6 min men jag fick hoppa om i&med att flaggan va uppe och det är ju inte så lätt att lyssna på rösten när man sitter på en tickande bomb med andra ord.. ;)
Men han va duktig och vi fick som sagt hoppa om, tycker det va JÄTTEDÅLIGT för att dom sa att JAG skulle lyssna på deras röst men då får la deras funktionärer också göra det!!!

Aa men ivartfall, han hoppade jättefint, va lite lång här & var men en godkänd runda, dock ett skitpet på vattenmattan, han blev lite för flack men det va för att det va så himla trångt!

Sen i MsvA:n så skulle jag pressat honom lite till på framhoppningen men jag va lite för snäll där haha. Han hoppade jättefint dom hindrena vi hoppade ivartfall men sen stanna han ut sig på 4:de hindret, det va en ganska bred oxer och vi låg lite stort, men det såg ut som om man skulle hoppa rakt in i väggen så aa.. Han har varit duktig ändå!

Nu är det så också att nu har vi faktiskt 2 pållar med oss hem, hmm, kan ni klura ut vem den andra är?.. ;)

Puss moooooah

Coco


Kommentarer
Postat av: Anonym

Comet?

2013-08-25 @ 14:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0