:DD'

Fett med nize pålle diddi va idag, hon va sjukt fin och kunde ridit en bra stund, dock så gjorde jag inte det pga. tappskon..
Gjorde två as magnifiko byten i båda varven, sjukt med nize det liksom;)

Sen va jag och handla och nu blir det Falkens tur, han får gå lite "flum" idag, tar en kort sväng men så att han får gå lite ivartfall, sen en springtur och övningaaaar, fett med nize - sjukt jobbigt dock men fett värt till nästa sommar och utomlands någon gång HAHAH.. Aja, slim ska jag bli, någongång ivartfall ;)

Ni får mer update sen, lite smått trött just nu men ajaaaa, måste putsa sen också men gör nog det efter jag ätit så hinner jag springa och de innan.

Hörs, puss, btw, fett asum pics på some random animals


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0