Duktig ponnysar

STOR kaka till mina pållar idag, Diddi var så jäkla fin nu första passet, red hela passet med en bra inställning & jag likaså.. Re även till musik och det går så mycket bättre, & när hon tjura till prata jag bara lite med henne så fortsatte hon jobba fint, fett nöjd med andra ord! ;)
Passet får 4,5 cookies av 5! Varför ser ni lite längre ner! :}

Falken va också fin, red ut en riktig Tibbie-sväng, och det betyder att jag arbetade han hårt ute, red öppna, slutna, skänkelvikning, galoppombyten osvosv. Han va mycket fin & sen klättra jag han i en backe med massa högt gräs så det blev extra jobbigt, 5 gånger fick han göra det! 4 cookies av 5 på detta passet, varför han inte fick 5 va för att i början av passet va han asseg och i slutet visste han knappt va broms va!

Nu har jag ätit frukost och ska skriva en avståndstabell-lathund, duktig jag känner mig! ;)

Sen ska jag ut igen och fixa krubborna och lite sånt, sen väntar en lång, varm & flåsig springtur(min telefon har sånhär rättstavning på så när jag skrev flåsig blev det fläskig HAHAHHAHA, det känns bra HAHAHAH)..

Just det, glömde berätta en sak, Diddi har tappat en sko så jag kunde inte rida så jättelänge men det gick ju asbra så hade nog ändå inte ridit så länge men ivartfall så ikväll ska jag ut på en liten Powerwalk och då får hon nog följa med, ska bli trevligt ;)

Och just det jag glömde berätta no2... Idag var mina planer att testa göra bananpannkakor, mamma har köpt allt förutom EN sak.. BANANER!! Någon som vet om man kan göra med typ hallon eller nått?! ._. #feelingunhappy

Hörs senare, får se om jag testat hallonpankakor då, det återstår och se, puss!

Vad tycker ni om min fina öronbedövande bild på diddi dessutom, tyckte att i&med att den är ful kan jag bara göra den fulare.. & vet ni...... DET GJORDE JAG! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0