Extra frågor:

Fick lite fler frågor så svarar på dom på detta viset istället, hehe, hoppas det är okej! ;-)

Kan du svara på dom här frågorna oxå? 
- Doing that right now^^

Vem e din bästa vän/vänner vill ha namn! 
- Har så fett många egentligen, men kan inte kalla dom alla min riktigt bästabäst kompis men många close-friends har jag och det är: Frida, Hannah, Natalie, Wilma, Elmo(aka Angelica), Anna, Johanna, Ellen, Ebba, Maja, Hilda, Klara m.fl. men min riktigt bästis, är lätt Comet, haha #foreveralonefeelingpådentyp
Vem saknar du utav människor? 
- Fett många, sånna jag knappt träffar, men mest är det Harry, hehehehheh, närå men fett många och mer än hälften av dom ovanför i stortsett! 
Vad hette din första häst? 
- Blondie :D
Känner du nellieB? 
- Känner och känner kan jag inte påstå, va med henne förra året på AW men känner henne inte på det sättet!
Vart bor du? 
- I Strömstad, på gränsen mellan Norge typ, hehe.
Vem e din idol? 
- One Direction, Rolf-Göran Bengtsson, Marcus Ehning(m.fl.) & min mami, hehe!
Vem e din förebild? 
- Kenza, Katarina Bork och massa flera!
Vad tycker du om nellieB? 
- Har väl min egna uppfattning om henne, hon är nog en fett bra bästa vän men dittanochdattan och att va hennes kompis är nog fett svårt, men hon är nog snäll om man väl är en close-friend som hon verkligen litar på.
Men tänker inte skriva ut på det sättet va jag tycker om henne, alla har sin egna uppfattning, och även jag har min. 
Finaste B ponnyn? 
Finns en massa fina b-ponnysar och som jag tror du menar får jag inte välja mina egna ponnysar så då blir det lätt Tibbie, hehe och på andra plats är det nog Flying Dragon och tredje Blümchen eller va den heter!
Finaste C ponnyn? 
- Ojj, det va en bra fråga, det finns ju tusentals c-ponnysar i stortsett men Snowflake som Tom rider nu är fin, Sputnik, Forever Reunited(stavning), Glen Loch, Ice Crystal och en massa fler, haha.
Finaste D ponnyn?
 - Lexus Justice lätt, haha, eller typ Emerald Victor, Istoriah La Bree, Kalle Kvalster, Top Gun, och en massa fler!
Bästa ryttaren du vet utom dig själv? 
- Tycker verkligen inte jag är den bästa ryttaren hehe, men några som jag är sjukt duktiga är Julia Hallberg, Linus Herzig(såklart hehe) Zabine Svensson, Kajsa Karlsson, systrarna Petterson Häggström, Linnea Bidefors, Alva VL, Marcus Ehning, Ludger Beerbaum(stavning), Rolf-Göran Bengtsson, Rodrigo Pessoa, och en massa fler!, men allra bäst är ju lätt kungarnas kung, ROFFEEEEE! ;)
Tränar du för någon? 
- Japp! :)
Vem i så fall? 
- Isabelle Karlsson, Stefan Sjögren och nån som jag precis börjat träna för! :)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0