facts

om jag ser nån snygg kille i en film/serie kollar jag alltid upp vad han heter haha.
 
jag tycker det är jättekul och intressant att läsa om typ Titanic, gamla galopphästar och sånna saker, speciellt gamla saker med bilder!
 
om jag ser en kille som någon annan tycker är snygg jämför jag direkt med harry haha.
 
jag matchar verkligen aldrig, haha.
 
roliga vines, frozen yoghurt, b&j's & dillchips är nog något bland det bästa som skapats.
 
ja jag har tandställning.
 
ibland pratar jag så sjukt fort.
 
i vissa ord kan det låte som jag lespar(stavas det så) men jag säger bara s annorlunda, eller lägger liksom tungan åt höger, haha.
 
jag tuggar nästan alltid maten på höger sida.
 
jag tuggar nästan alltid tuggummi... alltid, hehe.......
 
jag plockar aldrig fram kläder till skolan dagen innan, för på kvällen innan vill jag kanske bara ha t-shirt och ett par mörka-jeans medans dagen efter vill jag har stickad och ljusa-jeans.
 
jag behöver verkligen en ny design hit.
 
folk frågar mig dagligen hur jag fick så många följare på insta, mitt svar blir alltid - i dunnno ._. and that's so true, i don't rly know. o.O
 
världens perfektaste tjejer är Kenza, Kristina Ullebo och Nina Dobrev.
 
finaste killar som finns är: harry styles(<33333333333), george shelley, felix sandman, resten av 1D, channing tatum, svampbob(:')), comet, falken och typ nån mer fin pojke:') 
pussssss:*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0