fett mycke bloggning

såhär på kvällsgrenen(istället för kvisten), men så kan det va ibland! :D
 
nu tänkte jag skriva ett ordentligt inlägg om dagen, först vaknade jag, eller njaa, inte riktigt, alarmet väckte mig. sen drog jag mig i lite mer än 1 timma(ja min klocka ringer typ 1 timma innan, hahaha) och sen gick jag upp.
 
hahhaha skämt åtsido, nu tar vi det såhär istället, först skola, sen hem och äta pannkakor, va fett pro på att göra smet, sen stekte mamma, sen vila jag lite och smälte maten, sen ut och rida. falken var så sjukt fett fin, awmygod som han hoppa, och jag andades, haha nu lät jag som värsta filosofen men har börjat andas liksom när jag rider, eller klart jag gjorde det innan men om jag rider mot ett stort hinder, dra ett djupt andetag och vips så är du & hästen över det, och det som är fett med asum, du sätter alla fkn avstånd! :')
 
hade fått en kommentar om hur jag tränat upp mitt avståndsöga för dom tycker det är så bra! tack för det men måste erkänna att det är det inte, förräns nu, andas och bara känn galoppen, jag brukar tänka 3-2-1 typ, hehe. annars så är det bra att träna på en volt med sockerbitar så om du tycker du ligger nära så bara gör volten lite större och tvärtom. sånna saker är mums för ditt öga, då blir du proooo, hohoh.
 
en till som skrev och undra hur man tränar upp för att inte falla fram med överlivet i landningen. 
jag har fått det nu med falken i stortsett, eller blivit mycket bättre på det, han har ändå ganska ''låmgsamma'' bakben när man hoppar/i landningen så man liksom stannar kvar i lite bakåtlutning, haha. ivartfall är det väll en balanssak så det är väll egentligen bara att träna upp, och magmusklerna. ;)
jag har blivit lite sämre på det igen men det är inte något farligt, hehe, inte än ivartfall.. ;)
 
och ett sista svar på en fråga som löd såhär: ska du försöka kvala till GP Ponnyn?
svar: ja det ska jag försöka, på Falken tror jag!
 
nu ska jag faktiskt sova, sen imorgon blir det upp tidigt och rida och sånt, men innan det ska jag städa mitt rum, för på dagen kommer Ellen! :D
 
aa men vi hörs imorgon, pusselipuss
 
coco moah:*
 
 haha lol that's me
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0