first day

Första dagen av skolan och baaaaaaam jag överlevde. Typ så var det, fett seg dag osv.
Ivartfall så imorgon ska vi ha typ riktigt lektioner vilket är fett onäiz, jag kommer typ inte kunna skriva då jag inte gjort det en endast gång under sommarlovet(förutom alla autografer som skrivits, skämt åtsido haha;)). 
I helgen(om jag överlever fram tills dess dock) blir det tävling, woopwoop MsvA och dessutom säsongens första inomhus tävling, ojojoj is mah feelin' typ.
Men nu till dagen, idag blire en fett chill dag för mig, skola, sen hem till min sis som jag kom hem från för en stund sen och nu e jag hemma och typ somnar snart, hehe fett awkward i know, Liksom en skoldag och är helt fucking död typ, förlåt för da svordom men så är precis min känsla just nu.
 
Ivartfall är det la några bra saker, min klass är typ bra, haha, fett chill i den typ, lite special edition men vafan, så ska ens klass typ va. Fick överskåp, meheheh, fett näjs det liksom.
Vi gick till facking(där kom det igen) 15.40?!?!?! va hände där sverige, trodde ni skulle göra oss lite taggade till detta med skolan, men icke sa nicke den nyfikna apan på p3 hahahha. 
 
För er som undrar lite fler tävlingar jag ska till och va som händer dom kommande veckorna, det kommer i ett inlägg tomorrow(läs tomorrow, med tomo-R-ow, liksom riktigt svenskt så får ni en fett härlig klang på slutet) när jag i sk-sk-sk-sk(stammar fram, vågar knappt säga ordet) skolan :(
 
Aja, nu börjar det riktigt spåra här, bjuder er på några utav sommarlovets mest spelade låtar
spelat denna sen Juni och tröttnar aldrig fett med nize är'en↑
 
 
same here, fett med näiz, typ good as gold all of them' :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0