Gådmårning

Nämen tjenare!
Varit uppe i typ en timma, eller aa.. Är vaken men kollat runt på insta, fb, bloggar osvosv. så nu tänkte jag uppdatera min egna! :D

Idag står ridning, putsning, springning & städning på schemat, dock inte i rätt ordning :}.

Ivrtfall så ska Falken få trimmas lite med graman tror jag, kanske rider han en liten snutt ut efter jag fått loss honom och diddi longeras! :)

Sen så från&med ikväll så står dom inne på natten, och diddi står i grushage på dagarna för att banta bort fettet haha! ;)

En till sak jag ska fixa idag är att typ slå in några skolböcker i papper hehe, sjukt tråkigt osv jao.

Nu har jag inte så mycket mer att säga, puss

coco Moahhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0