Galen pownie, springtur & food

Jaoo, falken och jag va verkligen ute på vägarna och härjade, rejsade en gång sen efter det fick jag inte stopp :3
Men han va lite duktig ivartfall, haha.

Nu har jag precis ätit och ska ut och springa om en stund, blir bara en kort tur, springer mer hårt imorgon med backar och lite sånt, idag vill jag bara springa hela rundan. Sen massa övningar så blir det nog braaa! ;)

Falken va dessutom fett näjs i sitt nya träns, dock helt crazy med big letters.
Nä nu funderar jag på att gå ut men insåg nä för att jag måste smälta min mat lite, annars får jag fett ont i magen :oo

Hörs senare, ska fixa lite bilder(underhållning som är fett kul haha) sen springaaa & ge mina guldisar mat!♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0