god förmiddag

tjänareee, nu ska jag se till att skriva ett fett kul och asum inlägg som bara jag kan göra haha! ;)
 
Ivartfall så idag så ska båda ridas, Diddi ska antagligen få nya skor, jag ska mocka ur boxarna och lägga in nytt spån, och massa sånt ska fixaaas, fett nize för heztarna men inte lika trevligt för mig.
Måste ut och springa och göra övningar, vet inte va jag ska ha för kläder på mig imorgon på Liseberg, det ska antagligen va fint men vet inte om jag ska ta jeans eller shorts, haha aja, får se mer på det sen.
 
Falken ska få gå ett pass ute idag, fett kul för honom, haha. Diddi får gå i paddocken, har fett med lust att sätta upp nått terränghinder för Falken men vi får la se mer på det, fett asum i sånnafall!
 
Denna veckan kommer bli näjs as hell, nu imorgon blir det Liseberg, sen i helgen ska vi bo hos Fam Herzig och båda ponnysarna och så blir det tävling i Grevagården, men det som jag ser mest fram emot är min guldprins, åhh världens finaste ska jag ju få träffa! ♥
Puss kalas i helgen typ, hahah, fett med nize att jag äger världens finaste ponny!
 
Och sen nästa vecka börjar skolaaan, fett med nize och hell på en och samma gång, första veckan kommer säkert va askul för en, sen efter det tröttnar man igen, haha. Dat was so favking true, i can't even handle it.
 
I höst blir det lite fett med kuliga tävlingar, ska ju till Skyrup v. 35, kan ni gissa vilken klass jag ska hoppa, fett med azum ska det bli ivartfall!:D
 
Sen hade det vart asum att åka till Ljungby, fett med näiz tävlingar där, och kanske Kalmar, hade vart sjukt kul att få ett Globengehäng i helgen men det kan jag la typ drömma, haha, närå men får la rida lite
''No brain, just balls'' -Citat av: Royne Zetterman
Typ flyern över varenda hinder, då tror jag vi hade haft fett med stor vinnarchans, haha.
Hade just nu vart fett med hilarious att se er min som inte tränat för Royne just nu, plz, skicka den till mig så jag får ett gott skratt, mehehe.
 
Ivartfall så måste jag typ städa mitt rum, finns så sjukt mycket saker att göra så att jag istället bara sitter vid datan och väntar på att en Delena scen på TVD ska komma, haha, dock är ju det typ hela tiden i season 3&4 vilket är så fett asum att jag love it, just like the reklam by Hu(a)rry-McFlurry, MaceliDonken. Väntar dessutom på att jag får se min hilarious reklam på blogg.se, det blir asum!
 
Aja, nu hörs vi senare, ska skriva lite tidsinst till imorgon också, fett med nize ska det bli, blir lite live blogging också men aaaaa, upp fett tidigt för att rida med yolo på den typ. ;)
 
Puss
 
fätt med oldie och sämst kvaliteee men bjuder på den 
 
och världens mest perfekt varelse 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0