God kväll...

Ska snart gå ut & ge hästarna kvällsmat.
Comet var snäll och fin idag, haha, liten pluttihezt typ, närå men han uppskattade nog den lilla turen, red ut nämligen! ;)
Falken red jag först lite med graman, men han va mer i luften än på marken så jag tog av den och tog en sväng ut i stället och rejsade och red en riktigt skogstur, haha. Han uppskattade nog det med, verkade som det ivartfall! ;)
 
Diddi var också sneeell hezt! 
 
Nu ska jag som sagt gå ut och ge hästarna mat, sen ta mig en dusch och sen sova, skriva några tidsinställda till imorgon, och jag har lite slut på ideer så jag skriver lite facts igen, haha, om mig och alla ponnysar å andra sidan, så det blir lite variaton!
 
Imorgon ska jag upp 4 som sagt, upp och ut och rida, får se hur det gå, kommer ju vara som en zombie, haha. Närå jag överlever nog.. Innan skolan ska jag på utvecklingssamtal och efter skolan blir det hem och mocka och sen byta om för att sedan gå på bioooo! :')
 
Aja, nu hörs vi senare, ska ut nu, btw juste, idag hann jag inte springa och imorgon behövs det inte för jag har idrott, hehe. Men har bestämt att i&med att jag ska till AW på fredag och kommer äta godis därnere blir det inte direkt stenhård träning denna veckan utan börjar stenseriöst(hahhahahahahha) nästa vecka! ;)
 
Så nu hörs vi snart med ett ordentligooo inlägg, puss:*
hahhahah lolz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0