Homeeeee&foooooood

Jaoo, idag är SISTA fkn dagen utav min fetma som jag lider av(hahahahah, okej där va jag lite väl hård), närå men nu idag får jag äta lite smågott och så men imorgon, då blir det ändring, ska ut & springa och hela köret!

Ivartfall så kom vi typ nyss hem, för typ 20 min sen. Ska sen ut och mocka och sånt, putsa och tänkte ta en liten PW, bara en lite kortare på typ 2 km så jag ändå får starta lite, ska tvätta lite kläder sen och sånt. Och fråga mamma om jag kan få hennes väska, hehehe.. Juste, måste fixa några böcker sen också, ja, ni förstår.. Lång dag hahah närååå! ;)

Men ska ta någon macka tänkte jag och sen direkt gå ut igen, tänkte bara va lite snäll och uppdatera lite (aaaa' :'}

Coco Moaaaaah:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0