lite av mina påståenden och sanningar

Jag har sjukt växlande humör.. Men i skolan är jag oftast glad.
 
Jag har typ ingen koll på mina rosetter haha.
 
Jag sover med gosedjur hahahhahaha.
 
Mitt rum är ett enda stort kaos.
 
Jag går aldrig en dag utan parfym, hehe.
 
Jag ser en enorm utveckling i min ridning.
 
Jag kommer nog aldrig riktigt kunna ta skolan på största blodiga allvar, haha.
 
Jag är ingen morgonmänniska.
 
Jag älskar att gå runt i mjukisshorts hemma :']
 
Alla undrar vad jag gjort med min mobil, i själva verket är svaret att den bara är special edition.
 
Jag är fett rolig, hehehehhe.
 
Rostade mackor <3 livet typ.
 
Bloggar blir typ bara sämre & sämre förutom Kenzas och Kissies hahahha.
 
Kissie är fett cool, haha.
 
Har en växt på mitt rum, guess what it is... *trumvirvel* en randig kaktus(valet av kaktus är i&med att dom finns i öknen överlever dom torka, HAAHHAHAH.
 
Jag är fett säker när jag hoppar Falken.
 
Ciaooooo bitcheeees
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0