Mål med mig & ponnysarna.

Just nu har jag ju ''bara'' 2 hästar hemma och just nu tycker jag faktiskt det räcker, visst det är lite lite men ändå så får dom mer tid och kärlek än om jag hade haft 3, dom blir alltså mer omhändertagna och jag kan ge dom mer tid nu.
Ivartfall tänkte jag skriva lite mål med dom och för mig! :)
För resten av 2013 och 2014:
 
Diddi 2013:
En nolla kvar till MsvB.
Hoppa stadiga MsvB, kvala MsvA.
Debutera MsvA(kanske, beror lite på, vill inte stressa henne upp i klasserna) & om det går bra kvala inomhus SM
 
Diddi 2014:
Kvala utomhus SM(om jag inte hoppat inomhus SM då)
Baltic Cup och större tävlingar. 
Stadiga MsvA.

Falken 2013:
Stadiga MsvB&MsvA.
Kvala inomhus SM.
Bli så jämn i resultatet som möjligt.
Leka runt LA(det gör han redan men aa).
 
Falken 2014:
Baltic Cup och internationella tävlingar.
Vara jämn i resultaten.
 
En rolig sak hade varit att komma med till NM nästa år med Falken eller Diddi! (:

Mig/Moah:
Fortsätta träna på, va nyttig och få upp kondis och muskler.
Kämpa på i skolan.
Ta saker&ting seriöst.
Ha fett kul och sen börja kolla D-ponny! :D

Kram Moah
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0