Nusååååå

finally, nu sitter jag och gör mina flugkompisar(dock endast en foreveraloneis-fluga) sällskap på mitt kära ostädade rum. tagit mig en dusch, inser att detta inlägg kommer få vara utan stor bokstav, är helt enkelt för lat för att fixa det. inser även att alla dessa hemskhemska bilder om att 2015 ska 1D kanske va över och Where We Are Tour antagligen är slutet gör mig så sjukt deppad, asså dafauq, lev i nuet men shit, det går ju fan inte när typ halva jordens tonårstjejer sitter och grinar i hörnet i en soffa och tröstäter Ben & Jerry's bara för att deras kändiscrush är förlovad och planerar bröllop(Zayn), eller att Liam har fått en ny tjej, visst jag shippar Payzer way more men dafauq, vafan, är världens finaste boys happy så ska vi bara va happy och ge dom ett trevligt och ''bra'', låta dom avsluta med flaggan i topp, om det nu snart blir deras - avslut.

fett med säker på att harry min love kommer att fortsätta sjunga om 1D sen ''försvinner'', men omg, asså shit, vafan händer om det inte finns fkn 1D.
Visst jag hade vart fett ledsen om det va Harry och hans(dåvarande, jag är ju hans framtida hustru) tjej hade förlovat sig och tänkt på att gifta sig men dafauq, om dom är fett lyckliga och allt då, sen är jag sisådär 50-50 på om det kommer hålla för ''Zerrie'', visst dom är fina, men känns ändå som att Zayn, en av världens populäraste killar och en ganska känd tjej, någång blir det kaoz typ, aja, kanske det håller resten av det fett långa livet, eller så tar det slut imorgon, nobody knoooows :/.
hahahha okej, nu ska jag inte vela om 1D mer, ni fattar nog ändå inte så mycket, hohoho, ville bara få ut det.
 
Hästarna lever fett med liv just nu, haha. tänkte sen skriva lite sanningar imorgon, så har ni nått att läsa, fett roligt enligt mig är sånt.
är så sjukt taggad till helgäään, första inomhus tävlingen, i helgen gjorde jag sista fkn utomhus starten - bortsett från duellhoppningen i skyrup då, om ni ska dit, hejja på team Sjögren, vi kommer rocka!
ska ivartfall hoppa en LA+5 som är i bed. C, alltså bara att rida så fort som möjligt och om man river får man tex. 4 ''straffsekunder'', så även om jag river ett och har tiden 40 och dom andra har 45 så vinner jag.. verkar fett kul ivartfall, haha. sen en MsvA, får hoppas på att nollan sitter där, vet ju lite hur jag ska rida han nu, och det går faktiskt bara framåt! ♥
 
För övrigt är livet ganska bra, skolan rullar på, man börjar komma in i det, snart kommer fkn 1D→3D, deras parfym och ja, hela fadderuttan. se då till att skärpa er fkn directioners haha. varför upptäckte jag just världens finaste killar, så mycket lättare om jag inte gjort. :(
 
hahah juste, jag och natta ska göra en fkn musikvidoe så vi vinner en träff med min promdejt Felix fkn Sandman, eller ''in-case-off'' är han just nu, i mean, harry och jag ska träffas lite senare i livet så att vi gifter oss! :}
 
och vi vill såklart gratta oss svenskar, till det otroligt, fett bra bronset på EM, kungar(Jens och Roffe ivartfall, hahahahhah)!
 
nu ska jag sova ivartfall, hare braaaaa, ska chilla med mina tröstiga 1D låtar, asså omg, let fix this directioners tieeeeeeep. :'/
 
puss moaaaaaaah eckerlöv spongebob styles♥
 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0