planer i framtiden..

Ja, vad ska hända.. Va ska du göra med Diddi, med Falken och nu frågan.. Va händer med Comet?
 
Ja, jag ska försöka sammanfatta detta så kort som möjligt.
Diddi kommer jag försöka ha nästa utomhussäsong också, hoppa lite MsvA och kanske SM, sen får vi väll se, kommer försöka hitta någon liten ryttare som vill klättra i klasserna sen.
Falken ska jag ha hela nästa säsong som det är tänkt nu, och sen kanske året efter det med. Det beror ju helt på hur jag växer men han kommer nog bli lite mer kraftig och som jag märkt nu har jag typ stannat i växten för ett tag framåt hehe.
Comet däremot, han ska jag rida just nu, så får vi se, hittar vi en liten ny ryttare som vill testa honom så får dom såklart komma och göra det(om jag tycker den är duktig, hehe), men ja, nu kommer jag rida och hålla igång honom. Sen får vi se helt enkelt vad som händer.
 
Ja det va lite snabbt! ;)
 
Kram
 
hahaha moah goes pluttmoah, oh miss dis :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0