Städa, tandläkare & nummerlappar

Haha, fett asum rubrik jag vet, fick just världens kick, min älskade telefon funkar och är verkligen helt perfa nu, alla bokstäver funkar hihihihi! :'3

Förut va jag hos tandläkaren, allt va bra, måste dit och laga en gammal lagning som är borta typ haha. Sen hade typ nått hänt på min undertand med tandköttet men det va bara att borsta så skulle inget mer hända, haha, det hade typ skönt ner men inget man kan göra åt, hahahaha.
Sen va vi & handla och köpte lite godis - finallyyyy, haha. Köpte nån ny sak till håret, får se om den är braaaa'!? ;)

Nu när jag kom hem så har jag städat mitt rum, måste egentligen dammsuga och så också men det gör jag snart, fett duktig jag vet, och bädda sängen men det är fett jobbigt så aaaa, haha. Förut imorse fixade jag lite planscher eller va det heter, så nu hänger dom största uppe, & ska hänga upp en till så blir det asum! ;) juste ja, hittade 5 nummerlappar i mitt rum, AHHAHAAHHA……

Imorgon ska jag upp så fett j*kla tidigt, men måste rida innaaaan, usch haha.
Mockar nog ut boxarna på torsdag, så är dom rena & fina till söndag när vi kommer hem. Shit, känns helt crezy(blandning av crazy & creepy) att vi börjar skolan så snart haha.

Ajaaa, imorgon blir det lång dag, kommer säkert somna på tåget HAHA fett awkward om jag gör!

Nu får jag gå ut ivartfall, måste ridaaaa, men först fixa sängen och lite sånt!;)

//Moah
Btw, fett med nize alla nya besökare, hoppas ni stannar! :D

Me rigt now at da pic


Kommentarer
Postat av: Julia

Vill du göra länkbyte kanske? Kram Julia 😊❤

2013-08-13 @ 18:52:03
URL: http://juliabrodins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0