tja alla fett nize dudes

Just nu sitter jag här i min ensamhet.. Idag har också vart en fett off day, men imorgon ska jag skärpa mig, haha.
Måste ut och springa, inte gjort det på 3 dagar typ, usch haha.
Ivartfall så ska denna veckan bli fett nize, ska skrive ett veckoschema så jaoooo!
 
Dagen idag har i stortsett vart näjs, träningen gick super och det va inte direkt en ''vanlig'' träning utan först red jag fram han lite, sen red hon honom och skulle få han avslappnad och släppa i halsen och så, och sen i slutet fick jag sitta upp igen och han va jättefin verkligen. Ska göra så 1-2 dagar/vecka nu!
Perfekt sak att göra dagen efter tävling! :D
Diddi fick vila idag också, men vill inte att det ska bli nått med henne! ;)
 
Imorgon ska jag till Göteborg, till Emma, därför så måste jag rida och kanske springa innan, men det blir asum! ;)
 
Nu ska jag skriva ett litet schema och sen så blir det chill! :}
 
//Moah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0