Träningsvärk

Redan... Hmm undra om jag ens kommer upp imorgon.. Sprang hela vägen, är väll typ 1.5 km eller nått sånt, men sprang fort som attan på hemvägen, ville inte möta The Smayling Man(eller hur han stavas) om ni vet vem det är, annars sök på det, finns även en kortfilm på yt. ;)

Gjorde ivartfall lite övningar på det också, imorgon gör jag lite färre och tar samma springrunda+backe x3, eller aa, det är om jag kommer upp från sängen ;)

Nu ska jag sova, imorgon upp tidigt och rida och allt sånt så det är klart för sen på eftermiddagen ska vi typ till några men ändå skönt att vara klar! :)
Blir förresten kanske bara Diddi på lördag också men får se, men Falken ska ivartfall med! ;)

Hörs imorgon, är så fett trött, här får ni some asum pics, kommer vblogg med svaren från den fett gamla frågestunden imorgon , men bättre sent än aldrig! ;)
Kommer lite annat kul också, lite fact's, appar jag använder och lite mer! :D

//Moah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0