trött as hell

Sådär ja, precis kollat klart på filmen jag började se igår - 21st Jump Street hette den eller nått sånt, den va näjs!
Skolan idag va typ helt ok, hade ''riktiga'' lektioner idag men ändå typ mjukstart men det gick la typ bra haha. 
Nu ska jag snart ut och rida Falken, han får travas lite i paddocken, bara lulla runt lite!
Diddi måste ju till hovslagaren som kommer imorgon tror jag, eller ikväll kanske, jag vet inte, hehe.
 
Idag för er alla som undrar är jag sjukt trött, haha, måste verkligen komma in i detta med skolan nu så jag inte blir så jäkla trött, haha.
Imorgon är planerna att först dra till skolaaaan, sen hem och rida, Falken ska ridas lite i paddocken, ta något språng på 120 så jag bara känner på honom, alltså typ bara hoppa ett räcke/oxer!
 
Har inte så mycket att skriva, lång skoldag imorgon och börjar med idrott men ska typ va mest lekar och sånt så vi får la se, hehe.
 
Vi hörs, pussss
 
tror jag håller med Niall i detta, heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0