Uppupp&ivääääg

Nämen tjenare! ;'}

Skolan idag var fett chill, kort skoldag vilket var mycket skönt! ;D
Sen kom mamma och hämta mig och vi handlade lite mat och så.

Nu ska jag gå ut och rida tänkte jag, först Comet & sen Falken, rider Comet lite i paddocken först, sen fortsätter jag ut så han får springa av sig lite, hoppas han bara inte bryter ryggen HAHA;)
Falken trimmas lite i paddocken med graman och diddi longeras, men innan allt detta ska jag mocka tänkte jag.
Sen ikväll ska jag även ut & springa, förut när vi handlade nämligen var jag riktigt duktig och bara köpte massa nyttigheter! :D

Sen imorgon ska jag upp vid FKN 04.00 & rida 2 hästar innan skolan och HAR FKN utvecklingssamtal INNAN skolan, vid 08.00 alltså, så jag har 4 timmar på mig på morgonen då alltså haha.. Så det blir tidigt i säng idag, eller om det ens är nån idé att lägga sig haha, jorå! ;)
Sen på kvällen blir det bioooooo, 1D3D, kommer la typ asgarva & rågrina i omgångar ahhahah..

Den 2:a september ska jag åka och köpa 1D's parfym, eller om mamma köper den så hon har med den hem, fett smart ju hahah! ;)

Ajaaa, nu ska jag byta om & gå & ta hand om mina små hjärtegull HAHAHAH

Tjaoooo, coco Moah:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0