bed..

Lång dag idag.
Diddi&Comet travades och skrittades ute. Shit så pigga :o, Kan vänta mig två turboponny´s i helgen - KUL! :D
Ivartfall så va vi & käka pizza och kom nyss hem. Kvällsfodrat också. Orkar helt ärligt inte att göra nått nu..
Har hittat några jättebra sätt att träna på(mig), haha!! xD
Skolan idag va chill, hade vikarie som va bra, haha.
Seriöst inlägg jag vet men vissa av One Directions låtar är inte så seriösa och jag kan ivartfall säga att jag lyssnar på dom nu, haha. Ska nog kolla på ett PLL avsnitt jag somnar. Eller kanske en kort film.. Aja får se..
Imorgon åker vi antagligen, men först skola, sen snabbt hem & tvätta Diddi och lite så. Ska nog packa lite ikväll också, haha..
 
//Moah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0