did u know this(/that???)?

Visste ni detta om mig?:
•Jag har nästan aldrig lika strumpor•
•Jag blir aldrig åksjuk•
•Om hästar dampar med mig brukar jag nästan alltid sitta och skratta•
•När jag lyssnar på musik lyssnar jag på låten i typ 5 dagar och 4789411690 gånger på en dag, sen är den uttjatad•
•Jag tycker Sean Banan är ascool•
•Jag såg en bild på fb om Chicken McNuggets så nu vill jag aldrig äta det igen•
•Jag tycker om killar som har lockigt(som Harry) hår•
•Om jag fick en enda önskning i hela världen hade det varit att alla mina önskningar gick i uppfyllelse(mehehe)•
•Jag helt ärligt hatar fb, det enda som är bra med det är att man får se tävlingsfoton(men är man beroende så e man)•
•The Vampire Diares är det bästa jag vet(efter 1D, Harry&mina ponnys)•
•Jag är beroende av Ben&Jerry's•
•Jag vill ha ett nytt swarovski pannband fast i annan färg•
•Jag var mer nervös på inomhus SM än utomhus•
•Om jag nyser 1 gång, nyser jag oftast 1 gång till direkt efter•
•Alltid i stallet vill jag mocka och fixa, fast ibland om jag är lat ber jag mamma snällt(hehe)•
•Jag tycker den "blå-bruna outfiten" är riktigt riktigt tråkig, lite färg, fast ändå diskret enligt mig•
•Vissa undrar om jag kan vara sur&arg för att jag nästan alltid är glad>då ska ni träffa mig hemma vissa dagar<•
•Jag tycker Hööks blir sämre och sämre.. Dom börjar bara bli dyrare&dyrare, det enda som är bra där är deras borstar och grimmor&bett•
•Jag tycker det nästan är lite fjantigt att matcha på träningar•
•Jag ÄLSKAR smoothies•
•Nästan varje skoldags-morgon äter jag cornflakes och mjölk & så tar jag med mig 2 dubbel mackor till skolan•
//Moah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0