:} {:

sitter & lyssnar på musik. sjukt seg kväll.. har ätit för en stund sen, får hoppas på att min B&J´s gör mig lite happy.. Fast nää, kom just på att vi har Nationella prov i svenska imon.. -.-' 
heeeej F :D
Eller nått sånt typ -.-'
 
Haha så jäkla negativ är jag i detta inlägget, haha.. Sitter ivartfall och lyssnar på musik, Ron Pope, han är GRYM!
lyssnalysnnayssna nunununununu
 

Ska fixa bilder på mina saker också. Testade ridbyxorna förut, och jisses så bra dom satt!!
 
Har bestämt mig att köpa ett par nya stigbyglar nu när jag fått lite pengar, haha..
Blir nog ett par Soft Up pro, trots att det bara blir en sak då men måste verkligen ha ett par nya stigbyglar och dessa är mina drömstigbyglar, haha..
 
Hörs snart, ska ta kort på sakerna, och vill kolla på ett litet gammalt avsnitt av TVD haha, läääängtar till lördag :}
 
//Moah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0