har vart hemma en stund..

Så skönt ändå! Imorgon ska Tibbie tränas, hoppa lite med henne, eller bara lite små språng, men det är alltid
nått!! ;)
På Söndag drar jag till Alingsås med Diddi och Tibbie och tävlar!! Hoppar LB & LA på Tibbie som första tävlingen.. Kommer ju satsa såklart(haha), Didds hoppar jag LB & LA på tror jag, kommer satsa på henne med! :}
 
Ivartfall så imorgon ska Comet & Diddi skrittas låååång tur.. Bara mysa och gosa! Tibbie ska ju som sagt träna.
OCH ÄNTLIGEN HAR VI SPORTLOV, SÅ JÄKLA SKÖNT!
 

Så nu chillar jag hela denna veckan, eller inte. Ska till Stockholm till min bästaste bästa vän EMMY, på Onsdag, och så ska jag va där till Fredag tills vi åker hem och sen ska vi till mig så ska jag stå ut med henne en hel jävla vecka(haha) så hon ska med mig till skolan en dag, moahaha.
 
Sen händer inget mer särskilt, på lördag ska jag sitta bänkad framför datan och beställa maaaassaaaa 1D grejer på nätet för då öppnas ju den första 1D world i Europa - TAGGAAA!! 
 
Aja hörs.. Btw, bara en sak.. Denna veckan har jag ju ''lite extra mycket tid för bloggning'' så då kan jag ju fixa lite roligare inlägg.. Och då har jag tänkt att ha en liten ''musik-vecka'', om vilken musik jag lyssnar på så får ni nya låtar i varje inlägg(förutom mobilinlägg, då blir det bild på låten).. Låter det som en bra idée ? :)
 
//Moah
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Omg! Din blogg e grym! Älskad dig! Hoppas att du kan ha någon blogg träff någon gång! Skulle varit så sjukt häftigt!

2013-02-17 @ 21:39:28
Postat av: Emmy

Love u!!!!!!!!

2013-02-18 @ 07:26:17
URL: http://emmypparnevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0