I LOVE IT..

Nu ligger jag i sängen medans typ alla andra är i skolan.. SÅ SJUKT SKÖNT!

Ivartfall, dagens måsten är;
♦Packa upp
♦Skritta Comet&Diddi lång tur
♦Städa mitt rum
♦Sälja lite kakor(ja jag är ute i sista stund typ, haha)
♦Kolla på PLL(kanske inget större måste.. eller jo, meheh)
♦Göra lite situp och några sånna saker
 
Det va typ det.. Nu ska jag skärpa mig med mitt godisätande(hehe) och sluta äta godis(efter jag ätit upp min godispåse).. Men kom på att jag ska till Emmy på Onsdag och då kommer det typ inte gå att inte äta godis, HAHA! x']
 
Men ivartfall, nu ska jag gå upp, äta en stor nyttig frukost, och sen gå ut till stallet och fixa och allt sådant, så slipper jag göra det senare så har jag hela dagen på mig kvar! Och förresten, måste fixa lite i sadelkammaren och allt sådant, så det kommer nog ta en stund innan jag kommer in igen, så jag skriver lite tidsinställda innan jag äter frukost hehe..
Jag älskar I'm Yours med Jason Mraz, men denna va snäppet(ganska, väldigt mycket) bättre! ;) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0