it's getting late, i'm wide awake ~som taget ur CLOSER~

Tibbie var så jäkla fin idag.. Rider ju henne på vanligt tränsbett och skuttade över några sockerbitar, och herregud, hon va bara lite stark vilket är suprooo.. ;)
Nu ska jag duscha och packa klart resten, men är visst för lat för det(hehe), funderar dock starkt på att gå upp extraextraextra tidigt imorgon bitti och rida 2(eller3) hästar innan vi åker(05.45) imorgon bitti.. TROR att jag gör det, dock får jag typ gå upp 3 haha, skippar att sova rättare sagt, mehehe, eller? ;)
Ska ivartfall gå ner och duscha nu, ska ta en sån go kola med guldpapper runt, jag vet inte vad dom heter men aa, haha..
Men nu ska jag duuuuscha, hörs!! ;*
 
//Moah
 
 
old but good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0